HomeМузыкаRelated VideosMore From: ImagineDragonsVEVO

Imagine Dragons - Natural

1631059 ratings | 74874419 views
Listen to "Natural," out now: http://smarturl.it/IDNatural Shop Imagine Dragons: http://smarturl.it/ImagineDragonsShop Sign up for email updates: http://smarturl.it/ID_Email Listen to Imagine Dragons on Spotify: http://smarturl.it/ID_Discography Catch Imagine Dragons on tour: http://imaginedragonsmusic.com/tour Follow Imagine Dragons: Facebook: https://www.facebook.com/ImagineDragons Twitter: https://twitter.com/Imaginedragons Instagram: https://www.instagram.com/imaginedragons LYRICS Will you hold the line, when every one of them has given up and given in, tell me In this house of mine Nothing ever comes without a consequence or cost tell me Will the stars align Will heaven step in will it save us from our sin, will it? ‘Cause this house of mine stands strong That's the price you pay Leave behind your heart and cast away Just another product of today Rather be the hunter than the prey And you're standing on the edge face up ‘Cause you’re a natural A beating heart of stone You gotta be so cold To make it in this world Yeah you’re a natural Living your life cutthroat You gotta be so cold Yeah you’re a natural Will somebody, let me see the light within the dark trees shadowing What’s happenin? Looking through the glass find the wrong within the past knowing We are youth Cut until it bleeds inside a world without the peace, face it. A bit of the truth, the truth That's the price you pay Leave behind your heart and cast away Just another product of today Rather be the hunter than the prey And you're standing on the edge face up ‘Cause you’re a natural A beating heart of stone You gotta be so cold To make it in this world Yeah you’re a natural Living your life cutthroat You gotta be so cold Yeah you’re a natural Deep inside me I’m fading to black I’m fading Took an oath by the blood of my hand, won’t break it I can taste it the end is upon us I swear gonna make it I’m gonna make it Natural A beating heart of stone You gotta be so cold To make it in this world Yeah you’re a natural Living your life cutthroat You gotta be so cold Yeah you’re a natural Music video by Imagine Dragons performing Natural. © 2018 KIDinaKORNER/Interscope Records http://vevo.ly/LyzMS3
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (90912)
music players (7 seconds ago)
I just love your songs
music players (42 seconds ago)
nice man
Markus Muik (6 minutes ago)
I love ImagineDragons❤
rindi05 (6 minutes ago)
Imagine dragons are naturally gifted ❤️❤️❤️
eputzig9613 eputzig9613 (25 minutes ago)
I sing this every day!!!!!!!!!! LOVE YOU
Lidia Gomez (25 minutes ago)
O shet
Master Game (30 minutes ago)
this video has a lot of zoom in
Garry Brown (39 minutes ago)
good song
Conceição Alves (40 minutes ago)
Sou portuguesa gostava de saber a letra 🔤 desta música 🎶 eu amo muito 💕💕💕💕💝💝💝🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
Ryam Alrawi (54 minutes ago)
I just can't give up on this song ❤️
Venom TM (56 minutes ago)
Who is here October 18
Tropical Games (56 minutes ago)
1:35 slenderman
giianmarcoo _ (1 hour ago)
🔥
Gabriel Mortel (1 hour ago)
Theme song of wwe 2k19
M7MAD IRAQI (1 hour ago)
OMG Wow i love this music
ZECHOK 1337 (1 hour ago)
I me natural
Star Ships (1 hour ago)
2:23 When your’e 1 slot away from winning bingo.
Lord Kirtash (1 hour ago)
Bestial. I can not translate in english what I feel at listenning at this song. Greetings from Spain.
SaiHemanth Bubby (1 hour ago)
The assholes who disliked the song, they don't deserve to hear any song
Konto Gry (1 hour ago)
Lol
Pro Gamer (1 hour ago)
ЕБАНЫЙ РОТ, ТУТ КТО-НИБУДЬ ОСТАВИТ КОММЕНТАРИЙ, КРОМЕ МЕНЯ?!
Tingen (1 hour ago)
2018? :)
Kaydence RayLynn (1 hour ago)
Hayden's mom is going to be taken me to girl inc
Kaydence RayLynn (1 hour ago)
💩
lele Bowman (1 hour ago)
So awesome
Trevor Roberts (1 hour ago)
At 2:30 the black thing made my kid cry
Trevor Roberts (1 hour ago)
This is some devil ish you guys are scaring kids
павел павел (1 hour ago)
Русские , залайкайте пж, чтоб иноземцы смотрели и задумывались, что я написал что-то крутое :)
Fadhillah Suhardi (1 hour ago)
nocturnal
Stephen M Perrotti Jr (1 hour ago)
Thats what you get when you fuck with the heart the brain an money..
Egor Petrushenko (1 hour ago)
Супер песня! Правда я не знаю о чем она, однако пронимает до мурашек!
Djawed Nouicer (2 hours ago)
He took rockabye song's beginig way 👁
ツInnn (2 hours ago)
Блиииииин клип таковой роскошный ! <3
Gigi Za sa (2 hours ago)
Мля , это топ
genzmel marasigan (2 hours ago)
daaaaaaaaamn
ahmed349 (2 hours ago)
A wild slenderman imposter appears
샨레 (2 hours ago)
I luv it
this song give me new energy
Chewy YT (3 hours ago)
Imagine Dragons= 💯 Natural💯
Alp Kaya (3 hours ago)
I speak TURKISH 🤓🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Ayush Singh (3 hours ago)
74,687,308 views
georgia tsouvalaki (3 hours ago)
This is really great!!!👏👏👍
Junaid Khan (3 hours ago)
The instruments and the rhythm of the chorus remind me of '90s era Michael Jackson.
Вера Цильке (3 hours ago)
🔥🔥🔥
Вера Цильке (3 hours ago)
🔥🔥🔥
TOP!!!
Di Ash (4 hours ago)
🔥
Sharyn Kopschewa (4 hours ago)
3:05 Mr Stark I don’t feel so good
Quinn Holmes (4 hours ago)
I love them the first song that drew me to them is thunder I was lighting before the thunder right
liah waliah (4 hours ago)
Crepy
Сокол дебиБ (4 hours ago)
no, you gay
Combatwombat333 ! (4 hours ago)
Will you hold the line? When every one of them is giving up or giving in, tell me In this house of mine? Nothing ever comes without a consequence or cost, tell me Will the stars align? Will heaven step in? Will it save us from our sin? Will it? 'Cause this house of mine stands strong That's the price you pay Leave behind your heartache, cast away Just another product of today Rather be the hunter than the prey And you're standing on the edge, face up 'cause you're a Natural A beating heart of stone You gotta be so cold To make it in this world Yeah, you're a natural Living your life cutthroat You gotta be so cold Yeah, you're a natural Will somebody Let me see the light within the dark trees' shadows and What's happenin'? Lookin' through the glass find the wrong within the past knowin' We are the youth Call out to the beast, not a word without the peace, facing A bit of the truth, the truth That's the price you pay Leave behind your heartache, cast away Just another product of today Rather be the hunter than the prey And you're standing on the edge, face up 'cause you're a Natural A beating heart of stone You gotta be so cold To make it in this world Yeah, you're a natural Living your life cutthroat You gotta be so cold Yeah, you're a natural Deep inside me, I'm fading to black, I'm fading Took an oath by the blood of my hand, won't break it I can taste it, the end is upon us, I swear Gonna make it I'm gonna make it Natural A beating heart of stone You gotta be so cold To make it in this world Yeah, you're a natural Living your life cutthroat You gotta be so cold Yeah, you're a natural Natural Yeah, you're a natural
Finja Kuenne (4 hours ago)
👍👍👍👍👍👍👍👍
Edcelle Calleja (4 hours ago)
2018 ? 😂😂
shereen khanzada (5 hours ago)
0:50...... unleash my inner beast............. :-D
Skullcrawler Ohara (5 hours ago)
I've met imagine dragons before there really nice
Ethan Klotz (6 hours ago)
If you’re here because of Stevie Filip, I like you.
Nuner • (6 hours ago)
Wow, this is actually rock
Ana Wilson (6 hours ago)
God dam Why do í feel like a badass suddenly
Rafael Lopes (6 hours ago)
Muito bom miúdos
too much (6 hours ago)
Nice
Jammy Peace (7 hours ago)
Still waiting for infinity War comment...
Epic Gaming (7 hours ago)
This actully kinda scared me..
Aquazier (7 hours ago)
Honestly I was shook when I first saw this because I really wasn't expecting such a dark theme. Possibly one of my favorite music videos by Imagine Dragons.
Random Girl (7 hours ago)
2:07 yess me favorite part
Drehton (7 hours ago)
My grandpa: This isnt music, they are just screaming Me: GET THE F**K OUTTA HERE THIS IS AMAZING
Poga YT (7 hours ago)
I no't spiki inglis
Kamdron 58 (7 hours ago)
Great
Ali Hussein (7 hours ago)
Imagine dragon great hit👍🤘
Ната Т (8 hours ago)
Cool 👍👏
Francisco Guerrero (8 hours ago)
2018????????
Julio Ojeda (8 hours ago)
now bots listen to music.
IamtoGOATED_1K (8 hours ago)
Wwe2K19 Anybody 🤟🏽🤟🏽😭😭😭
Martha Rodriguez (8 hours ago)
Amo esta banda
TGvlogs (8 hours ago)
Nudity 1:23
Love from Russia!💖
JR Larso (9 hours ago)
What a great song!🤘😉😃😝
Craig’s Craig (9 hours ago)
Je parle français et anglais
Backstab99 (9 hours ago)
They drop one good song after the other...👍
Alone Soul (9 hours ago)
Thank u very much you are the best musical group u are in my heart love you all 😘
Johb Henry (9 hours ago)
they buried their first camera man
tuấn hồ giáp (9 hours ago)
vevo :) (Y)
Thiago de Queiroz (9 hours ago)
Esses caras fizeram pacto com o capeta, só pode meu Deus só música de sucesso :o
farcry???
Not Liam (9 hours ago)
And I thought Shots had a weird music video
Luigifrom Ph (9 hours ago)
Oh sh*t I forgot to sub oh hell no
Como sempre só musica de qualidade 😢
Snowy Owl (9 hours ago)
This video is weird but the song is good
Oliver Taylor (9 hours ago)
10000000000000000000000000000000000000000000000000000% my favorite song EVER!
Wanda Rebiejo (9 hours ago)
This is demonic AF!
Lil Pump (9 hours ago)
Eskittet
nicaraguan hit squad (9 hours ago)
IMAGINE DRAGONS SUPER BOWL 2019.
Ayush Singh (6 hours ago)
Hell YES!!!!!
COMICGEEK 15 (9 hours ago)
What happened? They made so many original pop rock songs now, they sound like any other pop band .
Art Six (10 hours ago)
Co co co cool
minipool 1ofe (10 hours ago)
A melhor música 😃😃😃😃😃😃
Levi Hemphill (10 hours ago)
Am I the only one who was nust about to go to bed and watched this? Well im not going to bed anytime soon now
Alvaro Loera Llamas (10 hours ago)
This is my favorite song😂
Xavier Earth (10 hours ago)
Imagine Dragons-Natural (ft. Slender man)
DANIEL HENRIQUE (10 hours ago)
Cadê os br pra dominar essa musica Tbm ❤️
JesseJamesYah (10 hours ago)
Sounds like their first big hit It’s okay honestly. Just really god production Written by 7 people
Ryan Youtube (10 hours ago)
Why does he look like Connor mcgregor
Donnnation TV (10 hours ago)
Wwe 2k19 brought me here

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.