HomeМузыкаRelated VideosMore From: ImagineDragonsVEVO

Imagine Dragons - Natural

2064795 ratings | 127411696 views
Get Origins, ft. Natural, Zero, Machine and Bad Liar, out now: http://smarturl.it/OriginsID Shop Imagine Dragons: http://smarturl.it/ImagineDragonsShop Sign up for email updates: http://smarturl.it/ID_Email Listen to Imagine Dragons on Spotify: http://smarturl.it/ID_Discography Catch Imagine Dragons on tour: http://imaginedragonsmusic.com/tour Follow Imagine Dragons: Facebook: https://www.facebook.com/ImagineDragons Twitter: https://twitter.com/Imaginedragons Instagram: https://www.instagram.com/imaginedragons LYRICS Will you hold the line, when every one of them has given up and given in, tell me In this house of mine Nothing ever comes without a consequence or cost tell me Will the stars align Will heaven step in will it save us from our sin, will it? ‘Cause this house of mine stands strong That's the price you pay Leave behind your heart and cast away Just another product of today Rather be the hunter than the prey And you're standing on the edge face up ‘Cause you’re a natural A beating heart of stone You gotta be so cold To make it in this world Yeah you’re a natural Living your life cutthroat You gotta be so cold Yeah you’re a natural Will somebody, let me see the light within the dark trees shadowing What’s happenin? Looking through the glass find the wrong within the past knowing We are youth Cut until it bleeds inside a world without the peace, face it. A bit of the truth, the truth That's the price you pay Leave behind your heart and cast away Just another product of today Rather be the hunter than the prey And you're standing on the edge face up ‘Cause you’re a natural A beating heart of stone You gotta be so cold To make it in this world Yeah you’re a natural Living your life cutthroat You gotta be so cold Yeah you’re a natural Deep inside me I’m fading to black I’m fading Took an oath by the blood of my hand, won’t break it I can taste it the end is upon us I swear gonna make it I’m gonna make it Natural A beating heart of stone You gotta be so cold To make it in this world Yeah you’re a natural Living your life cutthroat You gotta be so cold Yeah you’re a natural Music video by Imagine Dragons performing Natural. © 2018 KIDinaKORNER/Interscope Records http://vevo.ly/LyzMS3
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (103029)
Who else would want to live in a house with all those people? I would call them family.. I never really had a family..to love..or call family... I would sell my soul to have a family like that... I would give anything to... Be brought into that family An arm..a leg.. A kidney even! I just..can't live with this current one... They are racist, drug addict, drinking addictions.. The only one who evee loved me was my sister even with all the head trauma and PTSD... Edit: I shouldn't have said any of that... Just ignore me...
kiroyt (1 minute ago)
pozdro dla polaków i to je zajebiste babciu
Ilaria (16 minutes ago)
99% of people won't read this .... Have a good life 1%
Vvv Vmv (20 minutes ago)
Лайкайте что бы поразмыслили что что-то крутое написано
Yiğit Berk Özberk (47 minutes ago)
2019??
Анна Стрелкова (49 minutes ago)
Русские давайте поставим под этим коментом немало лайков, чтоб америкосы задумывались что я написал что забавное 😂😂😂😂🤣🤣
Isabella Alford (1 hour ago)
This song gets me in beast mode when I work out😆💋👑 I FREAKING LOVE THIS SONG❤
Wily Haze (1 hour ago)
Watch it here https://youtu.be/UhhOF1e9Kx8
JOSE HIRAM • (1 hour ago)
amo esa canción wow 😉😙❤❤🎀💣
Florenta Hisenaj (1 hour ago)
Great Video!👍
John Ruybal (1 hour ago)
0:48 *has heart attack*
Konys Abdraimov (1 hour ago)
Best song ever💙😍😍 From 🇰🇿
PARCI VAL (2 hours ago)
Cyka blakt
Lilia G (2 hours ago)
Обожаю эту песню
장민기 (2 hours ago)
ty😊 Dragon.
bi-lien Chien (2 hours ago)
들어도들어도 질리지 않네 크으
Jakub Gulic (3 hours ago)
Wow.
Савва Щепец (3 hours ago)
Это наилучшая песня которую я слышал
Aras 2 (3 hours ago)
Good Music
Antônio Guilherme (4 hours ago)
this music is very very good!!! #ImagineDragonsGods
Cristina Gabriela (4 hours ago)
Maravilhoso
Tiago Soares (4 hours ago)
give me an audi
Samanta (4 hours ago)
THE BEST SONG and THE BEST VIDEOCLIP I've EVER seen.... <3 <3 <3 His voice and this music and ...EVERYTHING ! <3 so emotionally..
Awesome
Недавно был концерт в Киеве это нечто
Piampia (5 hours ago)
Non ne sbagliano una!
Nhung Hoàng (6 hours ago)
I love Imagine Dragons so much, when I need more motivation I always listen to their songs, so good.
Clark Jenkins (7 hours ago)
This shit is so overrated, people hate nickelback, I hate this, this shit is a disgrace to rock music.
Progamer HD (7 hours ago)
Natural
Omg ı love ıt songgg💜❤💜❤👍
ребят го поставим мне лаки чтоб иноземцы поразмыслили что тут написано что-то весьма крутое)
Carson Games (9 hours ago)
great music
Who is Geist (9 hours ago)
90s rewind
Leja Clyburn (9 hours ago)
) lllllllllllllllllolkkbhcfuzlxfxotgdxchxffxvtxz7ruurxittdxouxtcycoy73wetratd7ctctct7tc74r6e44tfuf9y9yfg6yfuguvxtocy7gcy8t8g8tcyvuv9zye9yfy9yf9ug0vuuvuvhjnjof Read more
Ristopher ray Rama (10 hours ago)
The slender man looks like ender man from mine craft
The one who sucks (10 hours ago)
Why is Slenderman black?
Nate Blanton (11 hours ago)
Please come to Loganville GA natural believer and whatever it takes have helped me I've been going through bullying lately and it's helped me a lot yes I'm in sixth grade and I love you all
ramses / pambi (11 hours ago)
🔥Perrisima🔥
cj mavrogeorge (11 hours ago)
the only song i like from these guys lol
ASMRCoolClaire#1 (12 hours ago)
I hope I see them in concert next time they come...😭😭😭, I LOVE THIS SONG
Hugh Jedick (12 hours ago)
Anyone else thinks the guitar sounds close to chiodos' 'no hardcore dancing in the living room'. 2 minute mark both songs.
missCreepy Channel (12 hours ago)
Có SLENDERMAN kìa mấy má ơi!!!!! Hú hú hú!!!!😃😃😃😃
Makenzie Hahn (12 hours ago)
Never been more confused by a music video until now.........love the song tho!
Jose Antonio Crescencio (12 hours ago)
2011 ???
Addison McNeece (13 hours ago)
my sisters birthdsy XD
Taco head (13 hours ago)
Sitting on the egde and face up cause ur a natural!!!!!!!!!!!!!!!
Russel Sab (13 hours ago)
awsome song♥♥
Russel Sab (13 hours ago)
i think tthat song belong to me! Joke!
Sharon Johnson (13 hours ago)
Looks like excellent song writing comes natural for this group, loving this tune.
Narcissistic Bird (13 hours ago)
this song has taught me something. before i start, lets take a look into my search history for every time I have looked up this song. we see: naturul nutare (this was an 2am, dont judge me) naratl nutaral naturl and then, finally, natural. so while the song sends a great message, the thing that this song taught me above all is how to spell 'natural.'
David Hernández (14 hours ago)
Latinos?
<3
Sebastiao Lemos (14 hours ago)
Alguém brasileiro em 2018?
Milena Trejo (15 hours ago)
quien este [email protected] dele like
Veronica De Oliveira (15 hours ago)
the best song ever I LOVE ITTTTT
Ashley Harmon (15 hours ago)
Whenever I play this song I feel that I can rule the world and overpower everyone
Magali Reyna (16 hours ago)
My favorite song is natural mix I like it
Enrique Flores (16 hours ago)
xd
Enrique Flores (16 hours ago)
cuando pensaban que todos los comentarios estaban en ingles ... llego su salvación
Elvira A Mercado Escobar (16 hours ago)
0:00
efrain huillca (16 hours ago)
Me gusta
Nhật Nguyễn Hoàng (16 hours ago)
When people keep talking shit about you on roids
EMIL EMIL (17 hours ago)
I love this song it's the BEST i listen to this song every day i liked this video and subscribe
GOOD OLD JEFF (17 hours ago)
you sub to me as GOOD OLD JEFF then ill sub to you any takers
Matheus Silva (17 hours ago)
Eu adoro essa música e os brasileiros também gostam
JUBISCREISO (17 hours ago)
NOVA NOVELA DAS SEIS : _LENDAS QUE O POVO CONTA_
Ender 505 fan (17 hours ago)
I think this video has hidden lore
Ender 505 fan (17 hours ago)
Seceil replay 0:01 it’s limited addition
Amy Lol Cruz (17 hours ago)
Hi my name is Amy, i have 13 years old and I like her band and I just wanted to say that I love them are the best in this world. In Spotify I have all your songs downloaded and in my playlist. I love them!! :3
Ender 505 fan (17 hours ago)
Replay shop only one like per one 0:00 0:00 0:00 0:00 0:00 0:00 0:00 0:00
Ender 505 fan (17 hours ago)
I feel like I can beat John ceana when this song is on favorite part is 0:00/3:09
Black Cat (17 hours ago)
Oi found it FINALLY
J and A Pics (18 hours ago)
Who’s here after it was announced that ID would be played at halftime of the natty???
gamer boy (18 hours ago)
The song is so good
May Mi (18 hours ago)
😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Furkan Çam (18 hours ago)
Are you Natural imaginaire dragons
Depp99ful (18 hours ago)
A “natural” at being a “bad liar.”
The Skaters (18 hours ago)
This is creepy.
CjAL¡S (18 hours ago)
I don't speak English. I'm Polish
Imaginé Dragons 😌😎
Elizabeth Alonso (19 hours ago)
Ooooo
True Content (19 hours ago)
song about my orientation
-Abaddon- (19 hours ago)
1:34 why is slenderman there .-.
sarai sariños valencia (19 hours ago)
I Im Ima Imag Imagi Imagin Imagine 👇 D Dr Dra Drag Dragon Dragons🤗
Neo Mo (19 hours ago)
ya your a Natural
Mofenu (19 hours ago)
H.P Lovecraft would like that video...
Parfitt Elcano (19 hours ago)
I'm obsessed with that tribal drums vibe they use in every song they release
BlueJupiter505 (19 hours ago)
Imagine Dragons is ..... THE BEST
Renatas Chocka (19 hours ago)
guys natale is a zombie
Tarou T. (4 hours ago)
then this is absolutely a creepy villa?
Renatas Chocka (19 hours ago)
its a refrence to 2.06 her name is on the gravestone
shone kraak (19 hours ago)
Ils so byotifoule
parker johnson (19 hours ago)
If u speak English like this comment
Sarose Gregory (20 hours ago)
Who's here before 1 billion views?
Slavik07 (20 hours ago)
I speak Ukrain
Angel Rebollo (20 hours ago)
i love this song is so great and cool
Musawir (21 hours ago)
Natural 🔥🔥🔥
Lucía Zelaya (21 hours ago)
Alguien habla españos
Julia love/yt (21 hours ago)
slenderman Aaaaaaaaaaaaa!
cynthia j (21 hours ago)
My vibration has been lowered, I'm being hunted. I'm the prey 😥
Le_Général (21 hours ago)
what is name of girl at 1:31 pls ?
Malaki Stutler (22 hours ago)
Suck dick dragon bitchs

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.